O ZASADACH WSTĄPIENIA DO SŁUŻBY W POLICJI - spotkanie w urzędzie pracy
Wczoraj policjantka z Komendy Powiatowej Policji w Legionowie wraz z przedstawicielką Zespołu Prezydialnego, Kadr i Szkolenia wzięły udział w spotkaniu zorganizowanym w Powiatowym Urzędzie Pracy. Celem wizyty było zapoznanie uczestników spotkania z ofertą służby w Policji.
Wczoraj przedstawicielki Komendy Powiatowej Policji w Legionowie uczestniczyły w spotkaniu, zorganizowanym przy współpracy z Powiatowym Urzędem Pracy, z młodymi ludźmi, którzy nie posiadają w obecnym czasie zatrudnienia.
Spotkanie to miało na celu przedstawienie wymagań, jakie trzeba spełnić, aby zostać policjantem oraz przybliżenie różnorodności zadań jakie na co dzień realizują funkcjonariusze. Policjantka podkreśliła, że zawód policjantka poza tym, że jest niezwykle ciekawy to jednocześnie bardzo potrzebny dla społeczeństwa.
Uczestnicy spotkania dostali ulotki informacyjne z etapami postępowania kwalifikacyjnego, z zaletami pracy w Policji oraz mieli możliwość pobrania dokumentacji niezbędnej do wstąpienia do służby.
Pozostały 2 terminy przyjęć na rok 2024!
• 30 października
• 30 grudnia
Więcej informacji na temat służby w Policji można znaleźć pod adresem rekrutacja-ksp.policja.gov.pl